POLUBIENIE PRZYTULISI

poniedziałek, 7 listopada 2011

Bezduszna Matylda

Nie wiem czemu ale imię Matylda zawsze pasowało mi do żyrafy. ( I nie chcę tu obrazić żadnej Matyldy, bo swoją drogą Baśka to według mnie idealne imię dla kobyłki hehe :) )
Żyrafa Matylda powstała z myślą o maluszkach w wieku mojej Ali czyli około 7-8 miesięcy - stąd specyficzna grzywa oraz ogonek.
Tak jak większość moich projektów - Matylda powstała bez wykrojów znalezionych gdzieś w necie.
Nie jest do końca pusta, bo w środku ma wypełnienie poliestrowe tak jak wszystkie moje przytulisie. Ma imię - ale czy ma duszę ? historię? Żeby sprzedać ( takie teraz wymagania marketingu) mogę na poczekaniu stworzyć jakąś jej historię i pchnąć tą pseudo duszę ale wole tworzenie tej historii pozostawię jakiemuś brzdącowi, jego jego wyobraźnia przewyższa moją o 1000%.

Oto Bezduszna Matylda:







Żyrafy są super więc nie jest to ostatnia Matylda jaka powstała w mojej kolekcji. Już szykuje nowy projekt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz