POLUBIENIE PRZYTULISI

czwartek, 17 listopada 2011

Była sobie żabka mała...

Do zrobienia tego płaza zainspirowała mnie moja siostra. A mianowicie truła mi tyłek mówiąc " zrób żabkę , zrób żabkę... " No i  w końcu zrobiłam., Taką prostą najprostszą jaką mogłam sobie wyobrazić.
Jedno oko wyszło inne od drugiego, buzie ma jakąś krzywą i w ogóle dziwny z niej płaz ale słodko wyciąga rączki do każdego żeby tylko ją podnieść i przytulić :)

Brzuszek zrobiłam z koszuli męskiej marki Reserved 79,99 reszta to standardowo - polarek

Żabka jest ciekawym tematem więc pewnie jeszcze kiedyś powrócę do niego.





2 komentarze:

  1. a maz pozniej bedzie koszuli szukal ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka, właściwie mogłabym zachwycać się pod każdą Twoją pracą.Chyba będę sobie dawkować oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń