POLUBIENIE PRZYTULISI

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Eksperyment - modern konik / An Experiment - modern horse

 Tak ... znów koń .. ale tym razem nie przypomina pozostałych

Szczerze mówiąc był to eksperyment ale nie jestem z niego zadowolona. Coś nie tak jest z jego nogami (mam na myśli kształt)  nie lubię też tych kolorów ( niepotrzebnie użyłam amarantowego na jego nogach - fioletowy był by dobry)
 W każdym razie, chciałam wam pokazać mojego modern konika

Wymiary konika:

34 cm długość 
32 cm wysokość
11 cm szerokość

 yeah .. horse ... again but this one doesn't look like others.

It was an experiment and I am not satisfied. There is something bad with his legs (i mean shape )and  i dont like these colors ( I used the color magenta on his legs unnecessarily - purple will be good )
Anyway i want to show you my modern horse 
Horse Size:
- 34 cm long
- 32 cm tall
- 11 cm wide











2 komentarze:

  1. Jest śliczny!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sek w tym, ze to nie konik, a osiolek jak na moje oko ;) mi sie podoba-kolory tez...

    OdpowiedzUsuń