POLUBIENIE PRZYTULISI

czwartek, 8 grudnia 2011

Najbrzydszy kot na świecie

Jest taki brzydki że aż się go robi żal. Wyzwala w człowieku uczucia litości.
Co zrobić? taki już powstał. BRZYDAL.
Nie wiem czy ja nie mam gustu czy jakiś dziwny bo dzieciom się spodobał. Dla minie to brzydal..
Miałam kiedyś koleżankę która kupiła w Smyku misia bez oka.Sprzedawczyni dziwnie na nią popatrzyła bo przecież dobrych było ze 100 a ta wzięła tego bez oka i nawet się nie targowała. Wytłumaczyła mi że, zrobiło się jej żal, bo na pewno żadne dziecko nie będzie go chciało. No cóż..
Może ktoś chcę kotka brzydala? ;)
Jego plusem jest giętkość, jak go się nie położy to wygląda dobrze ( o ile coś tak paskudnego może dobrze wyglądać  :)  )


Brzydal :)














3 komentarze:

  1. Kocur jest słodki :) MB

    OdpowiedzUsuń
  2. za to widać że ma charakter ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są super!
    Królik, retro miś to moje typy.
    super te twoje przytulaki:)
    AG

    OdpowiedzUsuń