POLUBIENIE PRZYTULISI

środa, 4 kwietnia 2012

Tarzajki przytytulaśne czyli recykling kocykowy.Kot i królik

Co to są tarzajki ? to takie przytulanki które można wziąć na podłogę i się do nich poprzytulać, pomiętosić i wytarzać się z nimi :).
Skąd się one wzięły? Znajoma dała mi dwa, trochę  już zużyte kocyki. Jej córcia dostała nowiutkie w zamian, ale z racji przywiązania dzieciątka, postanowiła namówić mnie do zrobienia czegoś z tych kocyków. I tym sposobem .. powstały TARZAJKI.  Zrobione w totalnej improwizacji, wcześniej nie miałam doświadczenia z takim tematem.
Miałam do dyspozycji różowo jasny i biały kocyk. Postanowiłam zrobić króliczka i kotka. Tarzajki które powstały mają wypychane jedynie głowy - resztę stanowi sam kocyk.
A oto efekty recyklingowego zadania.  Mam nadzieję że Ala odda je właścicielce bo kotek przypadł jej strasznie do gustu :)



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz