POLUBIENIE PRZYTULISI

czwartek, 28 czerwca 2012

Coś innego - biżu dzianinowa

Właśnie dziś pokaże wam zupełnie coś innego. Totalnie nie związane z dzieciaczkami ale związane z mamusiami. Mamusie też są ważne i czasem muszą wyglądać dobrze.
Natrafiła się okazja - urodziny siostry. Bardzo chciałam aby prezent był czymś co wykonam samodzielnie. Inspiracji w necie można znaleźć tysiące, mi gdzieś w głowie zostały naszyjniki dzianinowe.
Na pinterestsie znalazłam tutka jak zrobić dzianinowe długie sznury - reszta to wynik wielkiej improwizacji.
Powstał komplet biżuterii takiej codziennej w kolorach kawa z mlekiem.
Żałuję tylko że nie zrobiłam zdjęć na modelce.
No nic , może później nadrobię :)















3 komentarze:

  1. Ależ mi narobiłaś ochoty na takie cudo. Pięknie to wygląda.
    Pomysł i wykonanie rewelacyjne i choć często podziwiałam naszyjniki tego typu to... jednak nie urzekły mnie nic a nic. Do tej pory... ;)

    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia no teraz to już mnie znokautowałaś:)
    Piękne, śliczne, cudowne........
    Gratuluje Ci ogromnie talentu, wyobraźni, pomysły itd..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!!!
    Powinnaś Koniecznie zrobić więcej takich naszyjników!!!:)Koniecznie!:)

    OdpowiedzUsuń