POLUBIENIE PRZYTULISI

sobota, 7 lipca 2012

Ptaszkowa karuzelka

Dziś jestem bardzooooo zmęczona. Pół dnia nad wodą a pół tapicerując kanapę. Już prawie skończyłam. Ufff..i w chwili odpoczynku czas na posta
 Karuzelkę zrobiłam już pare dni temu ale nie poszło mi ze zdjęciami :/ miałam zrobić jeszcze sesję ale przy Ali i z tym wszystkim na głowie jakoś nie mam czasu.
Tak więc nie miejcie mi tego za złe że takie brzydkie zdjęcia wrzucę.
Karuzelka jest w wersji chłopięcej ale już powstaje i różowiutka :) Straszną przyjemność mi sprawia robienie dla tych najmłodszych :) dlatego też pewnie będzie więcej karuzelek. Jeśli chcielibyście zobaczyć jakieś konkretne zwierzątka, przedmioty ( misie, słonie , samoloty itp ) w w mojej odsłonie karuzelkowej - piszcie w komentarzach a ja spróbuje sprostać zadaniu
Tym razem pierwszy plan zajęły ptaszynki.

















2 komentarze:

  1. Wspaniała ta karuzela :) Połączenie śpiących ptaszków z chmurkami - genialne!!! Co tu dużo pisać, ZDOLNIACHA Z CIEBIE :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karuzela! A ja własnie na chłopca sobie czekam:))) i też staram się coś tam pozszywać, posklejać itp. no i odważyłam się na bloga, na którego serdecznie zapraszam:))
    benkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń