POLUBIENIE PRZYTULISI

czwartek, 11 października 2012

Miś Sebastian

Mam taki polar w kolorze chabrowym który leżał i leżał i nie specjalnie wiedziałam na co go wykorzystać. Trochę za ciemny i nie do wszystkiego się nadaje.
Powróciłam do moich metod pracy czyli : spontan! :)
Cięcie, szycie ,cięcie szycie , wywróciłam na drugą stronę i moim oczom pojawił się :
Miś Sebastian - brzydal jakich mało ale do kochania wręcz idealny!

Popatrzcie na tego brzydulka :)
PS. Ala znów pozuje ! :)

















8 komentarzy:

  1. Normalnie słodziak pełną gębą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W którym miejscu to jest brzydalek. Ja sie tak zapytuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest prze prze uroczy :) kochać i całować!

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie - gdzie on jest brzydalem?! Ma cudowny kolor i jest niesamowicie sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudny Sebastian, do kochania stworzony , i jaką sesje fotograficzną miał ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ..obawiam się, że właśnie się zakochałam w tym co robisz.. naprawdę od dawna nikt mnie tak nie zaczarował jak tu- ty.

    OdpowiedzUsuń