POLUBIENIE PRZYTULISI

sobota, 23 marca 2013

Kot i pszczółka - zabawa z nowymi tkaninami

Kupiłam sobie nowe tkaniny.
Chciałam nieco urozmaicić sobie robotę :) Tkaniny są  typowo zabawkarskie, mają świetne kolory i długie milusie futerko. Jak by ktoś pytał to zamówiłam je tu : http://efutro.pl/
Jak tylko przyszła przesyłka, musiałam, ale to musiałam natychmiast je wypróbować. Pierwsza rzecz jaką z nich zrobiłam jest kotek. Następnego dnia zrobiłam pszczółkę.
Kot już został porwany przez moje dziecko które wykonuje na nim właśnie testy wytrzymałości i inne możliwe. Pszczółka niestety (albo na szczęście ) nie podbiła Ali serca - za to zyskała aprobatę męża :)

















14 komentarzy:

  1. Wow rewelacja! Mi się chyba nawet ta pszczółka bardziej podoba :) A Ala jaka słodzinka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pszczółka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, świetne kolory. Kotek słodki ale bardziej podoba się pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej pszczółka jest meeega :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham te Twoje przytulisie,fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chyba wolę pitułkę, zwłaszcza, że ma super czuprynę! No, ale my dorośli się nie znamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superaśne oba przytulaczki, ale pszczółka bardziej mi się podoba (pokolenie "Pszczółki Mai") ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze, ale pszczółka rewelacja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba przytulisie są super! Świetna strona, dodaję do obserwowanych, pobuszuję sobie w wolnej chwili :) Bardzo się cieszę, że tu trafiłam (przez konkurs na szyciowego bloga).

    OdpowiedzUsuń
  10. Pszczółeczka wydaje się słodsza od tego kociaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pszczółka to mój faworyt:) genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace i cudowne zdjęcia! Podziwiam :O

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaka przesłodka ta pszczółka!!! Normalnie miłość od pierwszego spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń