POLUBIENIE PRZYTULISI

czwartek, 10 listopada 2011

Z serii : Kotkowo 2

Kotek bardzo podobny do poprzedniego miałam już takiego nie robić ale zrobiłam -  a to dlatego, że bardzo nam go brakowało :) Ala uwielbia zabierać ze sobą na spacerek kotka.
Miałam go wcale nie pokazywać bo czy wnosi on coś nowego?  Niestety ... musiałam.  Musiałam bo ... nie mam dalej zrobionych tych **** zdjęć moich nowych przytulanek . Mój aparat nie nadaje się do robienia przy kiepskim świetle a ostatnio słońca brak. Jutro święto , potem weekend .. może któregoś dnia zaświeci trochę słońca.








A oto jak podróżuje z nami kicia. Z racji tego że śpi za dużo świata to ona nie zobaczy :)



2 komentarze:

  1. rewelacyjne maskoty !!! słonik z poprzedniego posta i rybka kiulka postów wczesniej poprostu niesamowite !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, no ten kotek to taki bardziej brutanly, bo ostatni zdaje sie mial w brzuszku rybke, a ten juz wiekzy kaliber zalicza ;)

    OdpowiedzUsuń