POLUBIENIE PRZYTULISI

czwartek, 29 grudnia 2011

Zabawki dla małych chłopców? / Toys for babies boys?

Kilak osób ciągle męczyło mnie żebym zrobiła zabawkę dla chłopca ale taką "prawdziwą chłopięcą" zabawkę. Miś został wyeliminowany jako zabawka uniwersalna.
Stanęłam zatem przed ogromnym wyzwaniem bo nigdy czegoś takiego nie robiłam. Mało tego - nie umiem nawet z pamięci narysować samochodu a co dopiero go uszyć. Postanowiłam położyć nacisk na prostotę :)
Ponieważ zabawka ta przeznaczona była dla małego Michałka ( 11 miesięcy ) zainstalowałam z tylu szeleszczące drzwi zapinane na rzep- nie chciałam żeby samochód był tylko taką bryłą bez atrakcji. Boczne krzyżyki zrobiłam z tasiemki bawełnianej i specjalnie przyszyłam tak aby odstawały. Z przodu zamiast reflektorów dwa wielkie guziki ( bez obawy o połknięcie przez malca - tych to nawet ja bym nie połknęła ) wybrałam największe jakie dostałam w pasmanterii .
Nie ukrywam że ambulans podbił serce Ali i zabrała mi go zanim poprowadziłam ostatnie szycie. Może taki samochodzik to nie tylko zabawka dla chłopców?










3 komentarze:

  1. Przepraszam, ale czy Ty robisz to na bieżąco w takim tempie, czy szylaś to przez sto lat i teraz codziennie nam pokazujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie staram się robić coś codziennie ale ostatnio mi to nie wychodzi - wzięłam się za większy projekt :)i jeden wieczór nijak nie starczy. Mam to szczęście przebywania w domu z dzieciem ( pewnie już nie długo ) więc staram się zabić nudę wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń