POLUBIENIE PRZYTULISI

piątek, 30 grudnia 2011

Zabawki dla chłopców? / Toys for boys?

Poszłam za ciosem z tematami :)
Miałam wam tego nigdy nie pokazywać bo zrobione to było dla żartu. Ktoś mnie męczył o taki temat więc w końcu uległam i zrobiłam  :D:D
Co chciałam osiągnąć?? Może pokazać że nie ma rzeczy niemożliwych a może po prostu odejść troszkę od tematu pluszowych zabawek wyłącznie dla dzieci.
Maskotka jest na tyle duża że spokojnie nada się jako poduszka pod głowę dla dorosłego ( poniżej zdjęcie w męskich rękach przybliży wam jej  rozmiar )

Tak jak już wspomniałam - miałam tego nie pokazywać ale z okazji zbliżającego się Nowego Roku postanowiłam stary zakończyć trochę na wesoło. Tak więc zdrówko Panie i Panowie - Niech ten Nowy Rok 2012 będzie lepszym od starego.  (Tym samym zamykam również ten rok dla nowych postów i udaję się na dwa dni zasłużonego odpoczynku :) )

Wiem że lepiej by wyglądała butelka szampana ale jak się nie ma co się lubi ...






5 komentarzy:

  1. nie nie wytrzymam i skomentuje !!! od dawna podglądam beszczelnie twoje cudne maskotki marzac ze kiedys cos podobnego uszyje mojemu chłopakowi :D
    ale dzis no uśmiałam się setnie :D Dziewczyno ale masz poczucie humoru !!! rewewelacyjna sprawa :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uu, dla takich starszych chłopców. I niegrzecznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poproszę flachę z napisem "jabol" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest zarąbiste!! Jeszcze jakbyś nie wypychała tego, tylko zrobiła odsuwane dno, a samą "butelkę" wielkości butelki naturalnej... to mogłabyś alkohol imprezowy w tym "jagodowym" wdzianku wręczać, a wino we wdzianku z napisem "jabol" jak koleżanka sugeruje... no niesamowite :D Chłopcom na pewno się spodoba :)) Ja chcę jeszcze... jak jeszcze raz coś uszyjesz dla jaj, to pokazuj :D Pomysłowa zdolniacha jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń