POLUBIENIE PRZYTULISI

piątek, 20 stycznia 2012

Różowo mi :)

Ten tytuł odnosi się tylko i wyłącznie do pluszaków. Tak na prawdę to bardzo ciężki tydzień mam za sobą. Strasznie dużo rzeczy do zrobienia miałam i jakoś nie dałam rady wyrobić 100% blogowego planu ;)

Powiedzcie mi , co ja poradzę na to, że mam córeczkę a nie synka? Uwierzcie, bardzo trudno jest wymyślać pluszaczki w wersji "boy " jeżeli ma się na co dzień do czynienia z małą dziewczynką. Przez Ale odkrywam swoje inne "JA" którego dotychczas nie znałam.
JA i róż wcześniej nie pasowało do siebie, JA i słodycz również nie. Starzeje się i mięknę przez to macierzyństwo .. ale co mi tam :) Znów się rozgadałam. Przywracam siebie do porządku więc - Jak wam się podoba ( po raz któryś tam ) różowy konik? Kształtem zbliżony jest do niebieskiego, ponieważ tamten skradł moje serce całkowicie.














3 komentarze: