POLUBIENIE PRZYTULISI

niedziela, 24 czerwca 2012

Losowanie

Dziewczyny, tym razem nie użyję Ali do losowania ponieważ jest padnięta.
Postanowiłam użyć standardowego random generatora.
Jest was 25 jak udało mi się zliczyć, więc sprawa jest prosta. Za chwilkę wygeneruję liczbę od 1 do 25 a do zwyciężczyni trafi krówka i broszka.


1.      Anna Kowalska
2.      inno
3.      Blue-Anna
4.      reni
5.      Pracowite Słoneczko
6.      kasica53
7.      Myszelka
8.      fintifluszka
9.      mForm
10.  Aneta
11.  Magda (Królicza chata)
12.  Beaśka
13.  Amigurumi
14.  inga
15.  Karotka
16.  lapappilon
17.  Елена R.
18.  Koraliki Beaty
19.  ANIA
20.  MamaKini
21.  haftytiny@o2.pl
22.  Magda Iksińska
23.  Ewelcia
24.  Wildflower
25.  Daria SD

no to losujemy !

 


Mamy zwycięzcę :) Jest nim 18.  Koraliki Beaty.
Gratuluję ! 
Beatkę poproszę o kontakt na pw, potrzebuję dane do wysyłki
 

11 komentarzy:

  1. Uuu szkoda że nie ja, ale i tak gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara noo... ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:)
    Może następnym razem będę miała więcej szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu dziekuje dziekuje,ze to akurat ja :) moje dzieciaczki juz widzialy i przeszczesliwe :) super bardzo sie ciesze. nawet nie wiesz jak to uszczesliwia mnie jako mame :D

    dziekuje dziewczyny

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!!!!! dziękuje za wspólną zabawę.
    A myślałam że to mi się udało :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń