POLUBIENIE PRZYTULISI

poniedziałek, 23 lipca 2012

Komplecik dla małej laluni

Poszłam dalej z tematem letnich bucików bawełnianych. Tym razem zmieniłam troszkę kolory i dorzuciłam do nich opaskę. Całość utrzymana w kolorystyce którą bardzo lubię czyli brąz, róż , beż (lub biały)
Komplecik taki może być świetnym prezentem dla przyszłej mamy lub dzidzi która już się pojawiła na świecie.
Rozmiar - też mój ulubiony - 0- 3 miesiące.
Nie ma co tu za dużo opisywać, zdjęcia mówią same za siebie.














12 komentarzy:

  1. o matko jakie cudo!!!! uwielbiam takie słodzinki, bo boskie!!! niesamowicie mi się podaoba ten komplecik, szkoda że moja córa juz za duża na takie dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  2. slodki komplecik dla malej ksiezniczki

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę urocze. do tego nowatorski kształt bucików - bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...ale cudo!!! Masz niesamowity talent! Pięknie dobierasz dodatki i kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocze cudeńka! Zawsze mnie zachwycają takie słodkie rzeczy dla dzieciaczków:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczniaste. Gdzie Ty byłaś jak moja gwiazda była w rozmiarze 0-3 m-ce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny ten komplecik ,zakochałam sie w nim.
    Powiedz mi gdzie moge znalesc szablon na takie bucioszki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę żebyś gdzieś taki szablon znalazła. Buciki w całości zaprojektowałam sama.

      Usuń
  8. Śliczny komplecik dla prawdziwej damy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik.

    Można wiedzieć gdzie można kupić takie tasiemki rypsowe w groszki?
    Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gizanko, przepraszam że tak późno.. jakoś mi umknęło Twoje pytanie. Tasiemki kupowałam w sklepie stacjonarnym nazywa się " malowana lala" wiem że mają sklep w Warszawie i w Piasecznie.
      http://www.malowanalala.com

      Usuń