POLUBIENIE PRZYTULISI

sobota, 21 lipca 2012

Workeczek na buciki

Stało się! Ja wróciłam do pracy , Ala chodzi do żłobka.
Na szybko kompletowaliśmy wyprawkę ale z workiem to ja się uparłam! Oczywiście, że chciałam go zrobić sama. Może to taka chęć rekompensaty za to, że zostawiam ją w żłobku? Ciocie mówią, że Ala to złote dziecko więc nie ma się chyba o co martwić :) ale worek i tak musi ona mieć swój - wyjątkowy i niepowtarzalny.


Wykonałam go z bawełny połączonej z polarem.
Woreczek w całości wykonałam sama nie oglądając się na żadne wzory , schematy i inne. Aplikacje również w całości są wytworem mojej wyobraźni połączonej z nożyczkami, igłą i nitką.
Aplikacje są z dwóch stron woreczka przy czym z jednej jest jeszcze wyhaftowane imię.

 Co myślicie o takich indywidualnych przedmiotach?












2 komentarze:

  1. śliczne ;) naprawdę urocze, jednak motywy dziecięce są moją słabością ;)

    OdpowiedzUsuń