POLUBIENIE PRZYTULISI

niedziela, 15 lipca 2012

Pierwsze bawełniane pantofelki i filcowych bucikow cd

Usiadłam wczoraj wieczorem do maszyny. Tak strasznie mnie naszło żeby spróbować zrobić buciki bawełniane. Miały być typowo letnie! Lato kojarzy mi się z morzem i wszelkie marynarskie klimaty jak najbardziej wpasowywały się w moją wizję.  Skoro buciki miały być letnie to paluszki i pięta musiały pozostać odkryte - takie letnie sandałki dla bobaska :) nad piętą jest paseczek z wszytą gumką. Z przodu kokardka w czerowne paski :)
Nie ukrywam że to pierwszy mój taki wytwór i troszkę się nakombinowałam żeby poukrywać szwy ale w końcu się udało :)
Buciki mają już swoją właścicielkę - są troszkę za duże ale myślę że za dwa tygodnie będą jak znalazł :)

Zrobiłam również dwie pary filcowych bucików. Ponieważ sposób wykonania taki jak wcześniej więc o nich się już nie rozpisuję tylko wkleję wam zdjęcia



















2 komentarze:

  1. butki przepiękne.
    Zapraszam do zabawy http://zuzumama-handmade.blogspot.com/2012/07/11-questtons-tag.html

    OdpowiedzUsuń