POLUBIENIE PRZYTULISI

niedziela, 28 października 2012

Misio Smutaksek

Niebieski miś którego zrobiłam miał być takim zwykłym misiem przytulakiem. Miś otrzymał imię smutasek bo tak właśnie wygląda - na takiego bidulkę co by mówił "przytul mnie"
Rozłożyłam miejsce do fotografowania i poszłam po misia. Wracając do miejsca fotografowania zauważyłam że moje dziecko już tam siedzi :D . Władowała się na sam środek i ani myślała zejść.
Tak więc misio zaczął sesję wraz z modelką, ale to chyba i lepiej bo świetnie pokazuje rozmiar misia.











4 komentarze:

  1. piękny Misio! :D

    w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://sabciahandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio śliczny:)
    Ale dopiero na zdjęciu z tym słodkim aniołkiem widać jego rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. są piękne jetem zachwycona dlatego zapraszam do mnie po wyróżnienie za 'dobrze wykonaną robotę'http://zakatekpamiatek.blogspot.com/2013/05/witam-serdecznie-wszystkich.html

    OdpowiedzUsuń