POLUBIENIE PRZYTULISI

sobota, 17 listopada 2012

miał być konik a jest morska żyrafa

W planach miałam zrobienie karuzelki z konikami.  Powstala ale czy są to koniki ? Oj już sama nie wiem , natomiast karuzela spełnia pozostałe założenia które sobie postawiłam. Miała się ona składać z 5 zabawek ( tu miały być właśnie koniki ) Ważne było to żeby  te zabawki łatwo zdjąć i założyć  z powrotem. Miały być 100% bezpieczne i zawierać różne elementy : tasiemki, włóczkę, bawełniane kawałki coby przyszły maluszek mógł poznawać różne materiały , struktury.
Nie wiem jak wasze, ale moje dziecko było bardzo brudzące więc dodatkowo chciałam żeby konika można było wrzucić do pralki bez stresu że coś się popsuje.
W przypadku tej karuzeli postanowiłam również nie sugerować kolorem docelowego odbiorce :) Stworzony został taki unisex :) i dla chłopczyka i dla dziewczynki

Oto karuzela konikowa czy jak kto woli z morskimi żyrafami















3 komentarze:

  1. Na początku bez wątpienia stwierdziłam że to koniki ale im dłużej na nie patrze- a napatrzeć się nie mogę - to stwierdzam że z żyrafki też coś mają i dobrze. Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hm miały być koniki i moim zdaniem zdecydowanie są :)
    piękne idealnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń