POLUBIENIE PRZYTULISI

niedziela, 25 listopada 2012

czerwony kot na specjalne zamówienie

Kotek powstał na specjalne zamówienie. Miał być czerwony, z otwartymi oczkami i koniecznie z wąsami.
Jeszcze nie wiem czy zostanie zaakceptowany , na razie pokazuje go wam: ) . Ma być prezentem gwiazdkowym więc mam nadzieję że mała dziewczynka która stanie się jego właścicielką nie ujrzy go przed 24 grudniem.
Kotek przypadł do gustu już mojej Ali więc ukryłam go przed nią. ( Mała kociara, ma swoich już kilka i wiecznie jej mało - uwielbia koty! )
Do zrobienia kotka wykorzystałam ostatni kawałek mojego ulubionego polaru  Biruny  - jest cudny w dotyku.

Nie wiem co jest w tych kotach ale są tak wdzięcznym tematem , zawsze wychodzą takie " kocie " - nie wiem jak wam to wytłumaczyć dokładnie o co mi chodzi . Najlepiej zobaczcie sami.













8 komentarzy:

  1. Świetny-jak model na wybiegu. Prezentuje się elegancko milusie kociątko pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczynka będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kariera w Mediolanie i Paryżu gwarantowana - kot jest tygrysem obiektywu :) Poza tym jest kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tu do Ciebie nie zaglądałam...część blogów mi umyka gdzieś!A tu taki słodki kociaczek,jest taaaaki fajniutki:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń