POLUBIENIE PRZYTULISI

niedziela, 2 grudnia 2012

coś z innej beczki - kosmetyczka

Pisałam już  kiedyś, że mam 3 siostry? Nie? Więc tak, mam trzy rodzone siostry i od kiedy zaczęłam szyć postanowiłam iż moje prezenty będą hand-made.
Wcześniej Gosia otrzymała dzianinowy komplecik a teraz przyszła kolej na Magdę.
Tak na prawdę to nie do końca wiedziałam co zrobić ale sama mi podpowiedziała, że mogą być kosmetyki.  Jak kosmetyki to i musi być kosmetyczka :)
Ponieważ Magda jest najmłodszą z nas  czterech postanowiłam wybrać żywe kolory. Kosmetyczka miała być troszkę taka młodzieżowa.
Nie ukrywam - nie zrobiłam jakiejś mega skomplikowanej ponieważ to moja pierwsza kosmetyczka Rzekłabym wręcz, że jest bardzo prosta.
Szyjąc ją,wsparłam się na kilku poradach znalezionych w necie odnośnie wszywania suwaka ale projekt kosmetyczki w całości wykonałam sama.

Tym samym powstała taka oto kosmetyczka :)








4 komentarze:

  1. Fajna :) Super połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. radosna ta kosmetyczka :)
    zapraszam do mnie po nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczna, trochę szalona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna ,nikt takiej mieć nie będzie

    OdpowiedzUsuń