POLUBIENIE PRZYTULISI

piątek, 15 lutego 2013

kokek , jaaałłłł

Dawno nic nowego nie publikowałam a wszystko z powodu braku czasu. Lekarz za lekarzem , trzy wizyty w szpitalu  eh, nie ma na nic czasu.  Nie myślcie że to lenistwo. Z dziećmi tak to już bywa, potrafią zaangażować 100 % naszego czasu albo nawet 150 %. Teraz nieco odetchnęłam ale nie wiadomo co będzie dalej. Udało mi się przygotować wam kotka. Ala uwielbia wszystkie kotki.Żaden pluszak nie podbija jej serca jak kotek. Mówi wtedy to swoje śmieszne : " kokek , jaaaałłłł " i tuli buraska z całych sił.
Kotka zrobiłam w stylu owieczkowym. Jest na razie prototypem i chyba następny egzemplarz będzie miał nieco grubszy brzuszek. Na razie pokazuje wam tego co mam. A co wy o nim sądzicie?











9 komentarzy:

  1. Cudowny :) A może by naszyc na łapki pazurki? Tzn po prostu na gornej czesci łapki (nie przez obie warstwy materiału) naszyc takie kreski. :) A poza tym jest cudowny- piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój kotek jest słodziutki i do schrupania :)
    widzę podobieństwo do bajkowej kotki pusiii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny i slodki nic tylko sie wtulic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mordkę ma przecudnej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kociak ! Jest przesłodki ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma piękne kolory i jest przesympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek ocieka wspaniałością i słodkością! A może jakiś tutek, co? Proszę, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodki śpioszek♥Bardzo mi się podoba,może by tak jednak pazurki mu zaznaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki słodziak ja chyba też takiego zrobię bo chyba inaczej nie wytrzymam!!!! dzisiaj kupiłam sobie materiał i z niego powstanie taki słodziak !!!!

    OdpowiedzUsuń