POLUBIENIE PRZYTULISI

sobota, 28 stycznia 2012

Przytulinkowy tydzień myszka nr 6

To już ostatnia z serii myszek :) Spójrzcie na nią a potem na pierwszą i zauważycie że to dwie zupełnie inne przytulanki. Ta jest nieco dziwna. Ciężko mi nawet powiedzieć że wygląda jak myszka ale ponieważ była w ciągu ewolucyjnym, musiałam ją tu zakwalifikować.
Ta myszka została wzbogacona o ciekawe oczka i guziczki. Dodam guziczki są filcowe a nie plastikowe a wszystko to z troski o maluszki.
Zaopatrzyłam się również w specjalne antyalergiczne wypełnienie silikonowe.
No dobrze , już wklejam zdjęcia




A tak wyglądała myszka prototypowa
Nooo a teraz przedsmak przyszłego tygodnia czyli.... LALE :)


1 komentarz:

  1. W różowej myszce się zakochałam. Zobaczyłam ją na aukcjach dla Kubusia.

    OdpowiedzUsuń