POLUBIENIE PRZYTULISI

niedziela, 22 kwietnia 2012

Króliki i trochę prywaty kołderkowej

Dziś przedstawić wam chciałam rodzinkę królików. Uwielbiam ten jasny niebaranizowany polar. W dotyku jest... mmmm.. bardzo mięsisty i mięciutki. Strasznie jest miły. Zaczęłam naprawdę doceniać polskich producentów, polar jest w 100% wart swojej ceny a wracając do królików.. zrobiłam w 4 wersjach - dwie niebieskie i dwie różowe.
Po królikach wcisnę trochę prywaty. Muszę ale normalnie muszę wam się tu pochwalić kołderką której zrobienie zajęło mi ze 2 tygodnie.
W zasadzie moja przygoda z szyciem się od tego zaczęła, że wymyśliłam sobie uszyć Ali patchworkową kołderkę. Wydawało mi się to tak proste kiedy jeszcze moja wiedza o szyciu była zerowa. Kiedy zaś już co nieco się dowiedziałam zaczęłam szycie tej kołderki odkładać w nieskończoność, baaa nawet trochę bałam się pociąć gotowy już materiał, miałam wrażenie że go zniszczę swoim brakiem doświadczenia. W kołderce nie do końca udało się pikowanie ale.. Ali się bardzo podoba :) Nie może się od kołderki odczepić - stąd też zdjęcia są jakie są :)

Miłego oglądania










 No a teraz moja.. eeee, Ali kołderka :)









6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne króliczki kołderka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natrafiłam dopiero dzisiaj na Twój blog i coś czuję, że zostanę tu na dłużej.Widać, że lubisz bawić się modą!;-)

      Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do oceny moich wypocin i na konkurs można wygrać m.in. srebrną bransoletkę Apart

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  2. Królisie słodziutkie a kołderka... mrrr...
    Nie wiem jak tego dokonałaś ale jest niesamowita...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczki przytulone z uszami do tyłu to sama rozkosz! A kołderka śliczna, tak jak jej właścicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie rewelacja!!!!! Oj zapisuje się do obserwatorów, bo tworzysz fajne rzeczy!!!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym kolejnym postem zachwycam sie co raz bardziej. Tak sobie myślę, może byłąbys chętna na prywatną wymiankę? Napisz do mnie na maila, jeżeli amsz czas i checi. szarunia@gmail.com

    Byłabym przeszczśliwa goszcząc u mnie jakiegoś zwierzaka w czerwonym ubranku. :)

    OdpowiedzUsuń