POLUBIENIE PRZYTULISI

piątek, 18 maja 2012

filcowe buciki dla chłopców

 Wpadłam tu tylko przelotem żeby pokazać wam te cudeńka. Jestem mocno w plecy z postami , postaram się nadrobić niedługo a tymczasem...Tytuł mówi sam za siebie więc chyba dużo pisać nie trzeba.
Wcześniej potraktowałam płeć męską tak troszkę po macoszemu więc dziś buciki w wersji boy.
Całkiem przyjemnie się je robiło :) Początkowo miały być na rzep ale .. sznurowadła mi bardziej się spodobały. Buciki są wielką improwizacją bo wzór który wcześniej stworzyłam jakoś mi nie podszedł.
Do bucików zrobiłam pudełeczka :)

Dwie pary bucików dla dzidziusia rozmiar stopy 9-9,5cm - idealne na prezent. A wy jak sądzicie?
























2 komentarze:

  1. No i nie wiem, które ładniejsze... Szare czy niebieskie...? Widzisz jak narozrabiałaś, że już nawet wybrać nie potrafię... ;)

    Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie... i jeszcze te pudełeczka:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń