POLUBIENIE PRZYTULISI

poniedziałek, 21 maja 2012

Trzy bordowe misie

Miałam taki bordowy cudny polar biruny i nie wiedziałam co z nim zrobić. Zrobiłam trzy misie ( na razie bo jeszcze sporo zostało ) Niestety żadne zdjecie nie oddaje tego cudnego koloru.
Standardowo każdy miś ma swój charakter.
Ala tylko nogami przebiera żeby się do nich dorwać. Bosszzzz co ja mam z tym moim łobuziakiem, ma tyle tych przytulaków i co chwila by chciała nowego...
 Pierwszy - Jaś - ma chłopak styl, pod krawatem dwa cztery na dobę ale potrafi się w nim wyluzować!  ;)

 










Drugi z nich to Antek - taki trochę niezdarny ale z wielkim sercem





Ostatni ,dodam jeszcze, że mój ulubieniec to Maciek - wielki gapcio ale poczciwy taki i słodziutki.










6 komentarzy:

  1. Misie są przeurocze! Ty to masz talent, dziewczyno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miśki przecudowne. Maciek również skradł moje serce. To chyba z powodu tych dużych oczu i kształtnego noska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mój ulubieniec to ten pod krawatem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są rewelacyjne! Ale najprzystojniejszy to ten z krawatem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejkuuu ale przytulaśne :) ale mi się buzia uśmiecha jak na nie patrze :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że tych przystojniaków będzie aż trzech! Wybacz mi ten nawał komentarzy, ale nie mogę się oderwać od twoich prac. Napewno zostanę u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń