POLUBIENIE PRZYTULISI

środa, 23 maja 2012

Sowia karuzelka dla dziewczynki

Pamiętacie tą w kolorze niebieskim? Teraz dla wyrównania zrobiłam dla dziewczynki taką samą.
Powiem tak , przekonałam się nieco do tych sówek i do karuzelek też.
W przyszłości planuje zrobić jeszcze kilka innych. Szkoda tylko że tego czasu brakuje.
Krzyżak standardowo wykonał R. Coraz lepiej mu idzie :)
Fajne w tej karuzelce jest to, że można zdjąć sówki i zawiesić w dowolnym miejscu jak już karuzela przestanie spełniać swoją rolę  A te ptaszyska to superaśna dekoracja pokoiku. Można je też dać do zabawy brzdącowi :) są w całości mięciutkie.
 ,







5 komentarzy:

  1. Super:) Bardzo mi się podobają. Szkoda, że moje dziecko już wyrosło z takich atrakcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza,fantastyczne sowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень гармоничная) Красивая капусеька

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, masz super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę sie zdecydować co u Ciebie najpiekniejsze, bo uwielbiam motyw sowy, a uż widzę, że miś w poprzednim pościerównież mnie urzeknie.. :) PAsowałby do mojegopokoju, a ja uwielbiam misie.. :)

    OdpowiedzUsuń